blandat

Halloj!

Första lediga vardagen på ett tag, värt!
Gick upp rätt tidigt iaf och åt en god frukost och har nu skrivit (påbörjat) självvärderingen av grupparbetet med c-uppsatsen. Nu närmar det sig slutet, det trodde jag aldrig skulle hända! haha.

Idag har jag lite småfix att göra. Ska bland annat läsa igenom den andra gruppens arbete inför handledarträffen på måndag.



Igår påbörjade jag den roliga inredningsshoppingen till mig och min mans hem! (man? haha, får jag säga det redan, nej framtida man kanske?). Det känns så H I M L A roligt! Det blev ett par vita fina gardiner på Åhlens och två ljusstakar från elegansia! Har redan tänkt ut tusen ställen att ha de på... haha!

När jag kom hem igår har mamma och pappa planterat små söta blommor till en viss dag. Mamma har bestämt blommor till dukningen och jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt fint. Hoppas bara att de växer så det knakar och att de blommar till augusti!

jag har börjat samla på mig skokartonger med massa pyssel i inför den stora dagen.

en av de består av dessa! ett av alla mina projekt ;)

 

Nej nu ska jag fortsätta med dagens to-do list innan spinningen klockan 12! Ikväll ska jag iväg och rida med min fina tjejgrupp! Kyrkekvarn ska besökas och små söta hästar pussas på <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0