:)

God morgon!

idag är jag alldeles förslappad. Sitter fortfarande i pyjamas, ska ta tag i det nu.
suttit framför datorn och kollat på fina muffinsformar.. haha!

Ska snart iväg för att fixa en sak inför söndag, Alex överraskning. Sen har jag inget planerat innan kl 16, då jag ska spinna. Kvällen är fri, skönt! lite gästbeskrivningar kanske kan göras, även fast folk inte har börjar ringa och anmäla sig.. men jag är ju sådan, alltid ute i god tid! Så om du är bjuden? ring och anmäl dig! Eller ta tag i den där vigseln, lite låtar och så! Hög tid för det, eller?

På vigseln är alla som vill Välkomna! Lördagen den 25 Augusti klockan 14.30 i Rogberga kyrka.


Uppdatering kommer som vanligt under dagen.
Stay update!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0