:)

Jag har en riktig slappdag idag. kanske därför jag har ont i huvudet och är seeeg. Borde tränat, det ger mer energi än vad det tar. Imorgon blir det träning iallafall.



Våren är min favoritmånad. Det beror på flera olika anledningar, men bland annat för att man kan ta på sig massa fina kläder.

I vår tänker jag iallafall ha på mig kläder i ljusa färger och pasteller. Gärna lila, paljetter och batik, precis detta som hänger på min klädstång. (ursäkta för dålig bild).

 

Solen som sken i förmiddags är borta, nu är det tråkväder. Kom värme!

 

Får se vad kvällen har att bjuda på. Det enda jag vill nu är att huvudvärken försvinner illa kvickt. Nu ska jag måla mina naglar, det kan pigga upp vem som helst.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0