Fästmannen

God morgon!!

Egentligen skulle jag redan ha hunnit träna och just nu vara påväg till skolan. Men eftersom vi känner oss relativt klara (!!!!!) med uppsatsen tog vi ledigt idag. Så idag blir det en lugn och skön förmiddag, träning vid 12, och jobb 15-20. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Alex var sugen på bio.. men vi får se!

Igårkväll hade jag ett litet moment där det inte kändes som att något är fixat till bröllopet, vilket jag  vet inte stämmer. Idag känns det bättre. haha. Lika bra att skratta åt det.

Nu är kaffet iaf färdigt!
Bästa starten på dagen.


min bättre hälft och hunk i Egypten i somras <3
"jag är din för evigt"

I det första inlägget berättade jag lite om vem jag är. Jag har helt glömt att berätta om min bättre hälft! Det kommer lite nu, jag skulle kunna berätta hur mycket om honom som helst, för han är bäst!!!

Namn: Alexander (brukar kalla honom för Alex. Jag får tom frågan om han heter det?!)

Bor;
Huskvarna (det är viktigt att nämna det, tror jag? ) hos sina föräldrar, fast i en egen lägenhet kan man säga

Pluggar
: Till försäljare i Nässjö, en KY utbildning. Han är färdig i Juni!!!! (stolt fästmö ;)) Han har klarat av utbildningen med bravur!

Jobbar
: Utöver att plugga heltid är han otroligt ambitiös och jobbar extra på Telia!!!

Tycker om
: Träna, dock skiljer sig hans och min åt, han kör tuuuuuungt, jag kör koondis! Men för tillfället har han lagt hantlarna på hyllan, inför den stora dagen! Alex har en förmåga att snabbt bygga muskler och om man får skriva det så är det rätt trevligt tycker jag! Annars spelar han innebandy i korpen (han är lagets mest utvisade spelare). Han gillar sura godisar, baconchips och jensens. Kör gärna sin nya BMW och skjutsar gärna på mig. Han är duktig på att städa, diska och göra omelett.

Favoritplagget:
En blå skjorta, absolut, och converse!

Det bästa med Alexander är att han gör mig till en bättre människa! Han har den egenskapen som plockar fram det bästa i mig. Han har fått mig att lära känna mig själv bättre. Tillsammans är vi oslagbara!! <3

Givetvis har alla människor fel och brister, men han har inga vad jag kan komma på just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0