Fredag den 13:e

SNART ÄR DET HELG! Hur skönt blir inte det?
Jag har massor av roliga saker att se fram emot lördag och söndag.
Det ska bli en tripp till A6 och IKEA, vi ska bland annat kolla på kläder till Alex (han måste ju också vara snygg på bröllopet ;)) och möbler. Tyg till rispåsar skall också inhandlas! Så i helgen kanske det kan dyka upp lite roliga bröllopsinlägg.

Annars har jag inte så mycket att säga, checklistorna är lika långa om inte längre, och tiden går alldeles för fort. Men det är väl så det ska va. Mycket är iaf redan gjort, ex: kyrka, festlokal, mat, tårta, ring, klänning, skor, värdar, skickat ut inbjudningar, bokat pastor/präst, fixat lägenhet. Ett tips till alla som funderar på att gifta sig; va ute i god tid, så slipper du stressen, den kan äta upp dig! Försök njuta varje dag, det jobbar jag fortfarande med.

Sommaren närmar sig iallafall med stormsteg. denna sommar kommer bestå av jobb, mat och bröllop. Vet om 6 bröllop redan (ink mitt egna) som jag blivit bjuden på. Galet, jag som trodde att förra sommaren skulle vara fler än i år, där fick jag fel!!!




Nu: skola, träffa Matilda (?) och träna. sen är det helg!

KRAM PÅ ER





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0