God kväll

Det märks att jag inte haft så mycket för mig idag..
Ikväll ska jag och Jonna ha kvalletid. Vet inte när vi hade det senast.

Så innan jag sticker iväg bjuder jag på dagens sista inlägg.
Det är nästan komiskt med tanke på det förra inlägget med mina ljusa kläder... haha. för ikväll är jag helsvart, och då menar jag helsvart. Tur att jag är blond så det blir lite ljust... Men det är riktigt tråkigt regnväder ute så det gör inte så mycket.

Svart skjorta.
Svarta jeans.
Svart skinnjacka.
Svarta boots.
vit hals.


TJING, ha en bra kväll alla


<3

Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh så mysigt, hade så gärna kunnat vara med <3 Det får bli supersnart!!

2012-04-28 | 20:07:19
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0