God morgon!

Idag ska jag lägga på det allra sista inbjudningskortet på postlådan! Det finns en rolig historia om varför det kortet skickas nu... Det första till den gästen hamnade nämligen hos fel (!), haha, så vi fick en härlig kommentar på vår bröllopssida på bröllopstorget. Aja, så kan det gå :) Tur att vi fick reda på det i varje fall!! Och min faster och hennes familj hade precis flyttat, så det kortet kom också fel, Alex fick dock ett trevligt samtal från en annan glad stockholmare som gärna skulle komma ändå!!!
Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på vår inbjudan, får bli senare, hinner inte nu! De är iaf gjorda av Dennis, en av Alexanders närmsta vänner.

Idag blir det skola och c-uppsats hela dagen! Därefter ska bröllopsformen fixas, skämt åsido, jag tränar ändå! spinning står på schemat! SEN blir det soffan resten av kvällen med en vän <3

Vill också bara skriva TACK till världens bästa Bea som gjorde den här bloggen till mig. Annars hade den aldrig blivit såå fin. Kolla gärna in hennes blogg: www.beasmode.blogg.se


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0