Hej måndag!

God morgon säger jag från ett soligt Jönköping!!

Äntligen måndag, eller? På ett sätt gillar jag måndagar, hela veckan ligger framför, med massor av tid att göra något vettigt på!  Sitter vid köksbordet hemma, dricker hallon smoothie (turkisk yoghurt, mild naturell yoghurt, hallon och linfrön). Kaffet är snart färdigt också.

Vad händer idag?
- skola istället för ullared med vänner
- medelpass istället för spinning
- vänner ikväll!


Det förstnämnda ångrar jag lite, men man hinner inte med allt.
Jag och mamma ska åka istället, någongång. För en gångs skulle har även jag ett eget hem som jag kan köpa grejer till, det känns sjuuukt! Rensningen i min garderob har redan börjat, lägis är ju bara 43 kvadrat.. haha!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0