Kvällstankar

Idag har det varit en dag med väldigt positiva inslag. Jag är glad idag. Allt känns överkomligt! Det känns som allt kommer lösa sig. Jag är inte sådan som person egentligen, jag brukar oroa mig för saker som inte ens är värda mer än en tanke! Idag har livet känts enkelt. Man behöver sådana dagar också! Allt för ofta i mitt liv för tillfället planeras och struktureras allt upp, just idag känns det som att jag ska fånga morgondagen son den kommer! Försöka ta livet lite mer som med en klackspark! Jag menar självklart inte att man ska "skita" i allt men att njuta här och nu!

Bra att jag skrivit ner detta, så jag kan läsa om det nästa gång jag är stressad över dagen som närmar sig med stormsteg, endast 125 (!) dagar kvar tills jag blir fru "X".

Nu ska jag släcka mina gröna och låta tankarna flöda!

Kul att ni stannar kvar och läser.
Skriv gärna en rad eller två, vem ni är och så, kan vara trevligt ;)

Kram på er!
Och njut av livet. För kort för att stressas bort på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0