Kvällstankar

Jag tror jag gillar bloggen mer och mer. Skönt att kunna skriva ner saker man tänker på!

Förhoppningsvis finns min kreativitet och mitt pusselhumör kvar i helgen. Då ska jag göra ett ryck med rispåsar och servettringar. Alex ska få göra en insats också tror jag! :)

Ibland är det svårt att förstå hur otroligt lyckligt lottad man är! Jag har världens finaste familj som jag får dela allt med (syster, bror, mamma och pappa), vänner (både i skolan och fritiden), två jobb ( ett nytt och ett "gammalt"), förmånen att få plugga gratis, skrivit på papper på lägenhet, fantastisk svärfamilj som jag uppskattar och tycker om oerhört mycket, och inte minst världens bästa Alexander! <3 det finns bara en enda att tacka för allt detta. Det ska jag göra nu en stund innan jag släcker mina ögon!

Glöm inte bort att just DU är älskad!
God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0