live, love, laugh

Jag får ofta frågan varför jag tränar och varför ja äter som jag gör!

Mitt mål med min träning och kost är en stark och sund kropp.
Jag vill inte leva livet utan att trivas i min kropp, det är med den man lever och upplever saker. Jag vill inte vakna upp, vara 70 år och inse att jag inte gjort saker jag velat på grund av att min kropp hindrat mig. Därför tränar jag! Utöver detta får man en extra energi i form av endorfiner som gör mig så mycket piggare och gladare, detta hjälper mig att orka mer i vardagen när det gäller skola och jobb. Tiden räcker till på ett helt annat sätt!

Jag har tränat regelbundet några år nu utan att se så stora resultat som jag vill. Så efter nyår har jag dragit ner på kolhydrater och wow vilken skillnad!!! Det syns både på vågen och på kläderna vilket känns som en stor seger.

Man ska njuta av livet och allt gott som erbjuds.
Jag kunde inte riktigt njuta när jag inte trivdes i mig själv.
Nu är det så mycket lättare!!! Då får det vara värt några mindre morotskakor och godispåsar, potatisar och skedar ris!!!

Nu: Spinning! and i LOVE it.

Kommentarer
Postat av: em.

Kunde inte hålla med mer! Du är grym Hanna & du är min inspiration.

2012-04-18 | 11:25:23
URL: http://emmetttt.blogg.se/
Postat av: Bea

Du är snygg som en himla kickassbrud Hannipie!! :)

2012-04-18 | 12:59:47
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0