the bride

Den 26 Juni 2011 gick min älskade Alexander ner på knä och sen dess har jag varit världens lyckligaste fästmö.
Det stundande bröllopet närmar sig med stormsteg, idag är det endast 138 dagar kvar!
G A L E T.

Här är tanken att jag, som blivande fru, ska dela tankar och känslor inför den stora dagen och livet som gift. "Tyvärr" kommer jag försöka hålla en del saker hemliga, vill inte dela allt fix och trix, en del ska vara en överraskning...

Jag är inte bara en tjej som planerar bröllop, utan gör så mycket annat! Så, detta inlägg kommer att handla om mig!



Namn: Hanna
Ålder: 22
Bor: Jönköping, fortfarande hemma hos mina föräldrar. Ja, jag vet att det är dags att flytta, det blir inom en snar framtid!!
Gör: Pluggar på Hälsohögskolan till sjuksköterska! Trivs otroligt bra, skriver för tillfället c-uppsats, vilket tar otroligt mycket tid! Jobbar extra som uska på ett äldreboende sedan ett år tillbaka. I sommar ska jag börja jobba på sjukhuset, spännande.
Gillar: vänner, träna, vara kreativ, mörk choklad, kaffe.
Är: romantisk, stirrig, planeringsfreak, kär, träningsnarkoman.
Aktuell som: BRUD!

Ja, mer spännande än så blir det inte.
Fråga gärna vad som helst!!

Idag ska jag hem till mina svärisar, ska fira Alexander som fyllde 23 år i Lördags. Vi har beställt en tårta, och inte vilken tårta som helst, it´s THE cake! Hoppas alla får en bra dag <3


Kommentarer
Postat av: Joakim

Wow ! Så skön läsning! Söker du träningspartner? Tyvärr är jag singel! Men du har ju ditt på det torra ;)!

2012-04-09 | 14:38:02
Postat av: Linn

vilken mysig blogg!! detta ska jag följa :) /ikealinn

2012-04-09 | 18:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0