9 Augusti

God kväll!
 
Lägenheten har fått sig en uppsving idag! Sängen är monterad (den är höög, men fräsch), soffan är monterad, för tidiga bröllopspresenter är lämnade och monterade (matbord, matta och lampa). Det känns riktigt bra :) Nu längtar jag efter att sätta upp gardiner och taklampor!!! Det kommer verkligen kännas som hemma, det tycker både jag och A.
 
Klänningen sitter som en smäck, får dock inte gå upp ett endaste litet gram.. ;) haha. Aja, vill man vara fin får man lida pin.(läs: så illa var det inte). Nu ska några få sista sömmar sys och sen får jag ta hem min fantastiska blåsa!. Alexander har också äntligen köpt färdigt sin outfit, pust, nu kan man släppa det och andas ut!
 
Om en stund är det dags för natt 1/3. Första natten är alltid jobbigast att gå dit, men ska ladda upp med en kopp kaffe så det blir nog bra.
 
Många frågar om jag är nervös. Det är jag faktiskt inte, bara förväntansfull! men de som känner mig riktigt väl vet/tror väl att nervositeten kommer att komma.. Möhippan har inte varit än heller, men den lär ju komma...
 
Hoppas ni mår bra och får en trevlig kväll!
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0