Bröllopsdag, jag längtar efter dig

Övar på att gå i mina brudskor!
Måste gå in de nu. Idag ska de provas till klänningen!! Ska ut till "min" sömmerska om en liten stund :)

Igår fick vi massa fix gjort kändes det som! Annons (håll utkik i jp), en del av dekorationen, beställde dricka, fixade lite med maten, hämtade provtrycket till vigselprogrammet mm! 16 dagar kvar nu..

Idag ska sängen monteras klart, liksom soffan ska sättas ihop igen! Sen kommer min kusin förbi med lite för tidiga bröllopspresenter (bord, matta, lampa)!!!! Åh va roligt. Ikväll går jag på mina sista tre nätter också, så på söndag har jag jobbat klart för denna sommaren.

Idag längtar jag så sjukt mycket efter att bli Alexanders fru!! Snart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0