Glad

Tiden innan bröllop går så sjukt fort. Jag vet att min nedräkning på mobilen började någonstans på 220 dagar.. Idag står den på elva!

Jag går runt och bara njuter av livet. Inser att jag är fantastiskt lyckligt lottad med både familj och vänner! Allt faller på plats. Jag sa till mamma senast igår att Alexander är det bästa som hänt mig, och det är verkligen helt sant!!

Idag började jag dagen med kvalitetsfrukost med min syster (inte många sådana dagar kvar) och sen fick jag ut med Linus på en runda i skogen! Nu ska jag tvätta och börja packa ner lite kläder i kartonger. Vid ett ska jag promenera ner till stan för en lunch med mina fina vänner Maja, Sandra och Agnes!

Hoppas ni får en bra dag!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0