Möhippa!!

Idag var det min tur!!
Möhippa stod på dagens schema. Har haft en helt otroligt rolig och mysig dag.

1. Blev hämtad på fm hemma hos oss. Där blev jag ombytt och sminkad till tant! En väldigt söt tant
2, åkte upp till A6, fick hälsa på min fina fästman
3. Fick en ögonbindel och åkte hem till Hanna och Simon. Där väntade hela gänget med god lunch!!! :D
4. Fick ett färdmedel i form av en utsmyckad cykel ( ballonger, girlanger och tomma läskburkar). Fick även en fin reflexväst där det stod typ: tuta om du gillar mig eller min cykel
5. Framme på bryggan i centrala Jkpg. Fick min fina rullator med ett loppis. Jag fick gå runt och sälja grejer - överträffade mig själv
6. Minigolf plus fika på liljeholmen
7. Bondgård - mjölka kor (med och utan maskin) och köra traktor! Haha
8. Bunn - vattenskidor (inte min starka sida, tydligen) mat och mys!

Tack för en fantastisk dag! Nu är jag trött. Ska duscha och sova, länge!!

Imorgon blir det testuppsättning av frisyren.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0