Slut på semestern

Hej på er
 
Snart har denna dagen också gått snabbt förbi!
Var i lägenheten på förmiddagen. Simon, C och Timmy (fönsterjouren) kom och fixade fönstret på mindre än en minut.Därefter köpte jag mer papp och tejp. Nu är hela golvet täckt. Det går framåt. Sen från kl 13 har jag legat i sängen och halvslumrat inför nattens jobb.
 
Ska åka hem till A och lämna lägenhetsnyckeln till honom. Om han känner för att åka dit imorgon när han vaknat till. Saknar honom så jag blir toookig!
 
Har 6 stycken nattpass kvar. Kommer gå fort det också, precis som precis allt annat!!
 
jag vet att det inte står så mycket roligt här. Men ibland blir det så. Ska försöka få in bilderna från kameran till datorn och sen kanske det kan dyka upp lite usa historier.
 
Endast 22 dagar kvar. Dags att börja gå in skorna, det har jag ocksp börjat med idag!
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0