tomorrow

Kvällen före vår bröllopsdag är här!
Trodde aldrig den skulle komma, men nu är den verkligen så nära.

Nu ikväll har jag tagit en lång skön dusch och bara försökt koppla av. Än sålänge går det förvånansvärt bra!! Festlokalen blev riktigt fin efter allt fix. Är så tacksam för alla i min närhet som hjälpt till, kan inte riktigt med ord beskriva... :) Ska försöka somna ganska tidigt, behöver lite sömn!!!
 
Idag hann vi även med att öva ingången i Rogberga.. snacka om pirr!! Tänk er in i situationen själva: Alla ens närmsta släktingar och vänner är samlade i en fin kyrka, du går hand i hand med den du älskar mest i hela världen, du är fint uppklädd och lycklig, en fin låt spelas av en fantastisk vän <3 Jag är helt enkelt lyckligt lottad som imorgon får gifta mig med min bästa vän. Jag blir tårögd bara jag tänker på det., ska ställa in mig på att gråta imorgon!
 
Nu sitter jag i en soffa hemma hos mina föräldrar. Min syster sitter i soffan mittemot. Vi har våra datorer framför oss. Osocialt men så mysigt! Hon är liksom inte bara en syster, utan en fantastisk vän <3 På söndag flyttar hon till karlstad. Mycket som händer denna helgen i familjen Göransson!
 

Min bror undrade vad som skulle hända med bloggen nu när jag blir fru. Det har han rätt i, det vet jag inte ens själv än! Vi får väl se. Jag är inte jätte aktiv direkt. MEn det har varit roligt att skriva lite under tiden, även om man inte kan/vill visa alla förberedelser då man vill att lite ska vara hemligt inför själva dagen.
 
Att planera sitt bröllop är både roligt, jobbigt, påfrestande, fantastiskt, spännande... mm. Kan beskrivas med massor av olika uttryck men det är inte så konstigt. hela livet får en ny riktining den dagen man gifter sig. Det är en storhet i att gifta sig och lova varandra evig trohet! Det är till och med större än vad det låter!!!!
 
Alexander kommer bli en fantastisk make.
och jag ska göra allt för att bli en lika fantastisk fru.
 
Imorgon ändras så mycket. Namn bland annat ;) Men det gillar jag bara! hihi
 
Bilder från morgondagen dyker upp här så småningom.
 
Ta hand om er! och tack för att ni läst under denna tiden så får vi se vad och när något händer här!! ;) Kanske inte ens kan hålla mig tills imorgon!

TJING / Hanna Göransson
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0