glädje

Vänner.
Jag skäms!! Vet inte vad jag ska skylla på, för inget skapar fler inlägg.
Aja, att jag inte bloggar tycker jag ni ska tolka som att jag är överlycklig!!! Livet är alldeles för bra för mig :)
 
Jobbet rullar på, har endast 3 nattpass på Intensiven innan den stora och fantastiska resan till USA den 17 Juli. OM jag längtar? här hemma öser regnet ner. Jag ser fram emot två veckor med sol och bad och shopping. Allt tillsammans med världens bästa "svärfamilj" <3
 
om 22 dagar får vi nyckeln till vår första gemensamma lägenhet! Vi ska bli torpabor :)
och om endast 46 dagar blir jag Alexanders fru! haha jag tror knappt jag fattat det ännu. Mycket inför den stora dagen ska vara klart innan USA-resan så ikväll blir det bordsplaceringen igen.. hoppas vi blir färdiga ikväll. Annars känns allt som det är under kontroll.

 
Det enda som är ett minus i mitt liv just nu är jag håller på att bli sjuk. Jag har sjukt ont i mina öron och min hals, plus att jag har lite feber :/ jag hinner inte bli sjuk nu. Det går säkert över.
 
Nu ska jag försöka pigga upp mig lite genom att duscha och sätta på mig linserna. Det brukar hjälpa något iaf. Ikväll ska jag träffa min fantastiska sömmerska och prova min klänning!! (förhoppningsvis färdig)
 
älska livet.
Det gör jag
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0