fix & trix

Idag är det fix och pysseldag hemma hos Hanna!
Min pappa har konstruerat och byggt en "skärmaskin" helt själv till mig. Han är så bäst <3
Denna skärmaskin används när jag ska skära ut servettringarna till vårt bröllop. Den är byggd av trä, skruv och ett skärblad. Nu är alla snart klara, endast 5 kvar (!).



Nu börjar det närma sig den stora dagen. Och jag ska vara helt ärlig och säga att jag längtar mer och mer för varje dag. Det blir liksom mer och mer verkligt!! Klänningen (som kommer bli amazing) är snart färdig och det mesta är bokat! Det kommer bli en fantastisk dag <3 MEN Gäster, ANMÄL ER, jag vet att ni vill komma!

Denna veckan är fullbokad!
Handla studentpresenter, träffa b-fotograf, träffa pastor, jobba nattpass, utbildning på jobbet, fira studenterna Olivia och Timmy, helgbesök av T och J, städa, servettringar och gärna färdiga gästbeskrivningar och vigselprogram!!

Endast 74 (!) dagar kvar!!
Hoppas ni mår bra

/Lycklig Brud





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0