Update

Jag har försökt blogga från mobilen, har ej gått! nu sitter jag iaf vid datorn så får passa på!

Idag är det min och Alexanders förlovningsdag! för ett år sedan gick han ner på knä och bad om min hand. Det känns som igår <3 Det firar vi med att han jobbar dag/kvällpass och jag jobbar natt. Vi träffades dock vid 10 och åkte till rogberga för vigselsamtal med prästen. Vi övade på att säga de magiska orden... Om man var lite nervös nu, hur blir det vid skarpt läge?

Livet går fort. Mycket roligt att se fram emot: Bland annat detta:
4 dagar: bröllop för alex syssling
9 dagar: minisemester till vackra varberg och fina tillan & jonas
21 dagar: sitter på planet till FLORIDA med bästa familjen <3
1 Augusti: får lägenheten!!!
18 Augusti: Bröllop för fina vänner!
25 AUGUSTI: Vår bröllopsdag!

Nu ska jag njuta av en film i soffan och sen bege mig till sängen för att blunda några timmar innan mina 3 nattpass drar igång.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0