wow

Jag har världens bästa pojkvän, fästman och livkamrat, no doubt!
Ikväll kommer han till värnamo för att hålla mig sällskap, så jag slipper tredje kvällen och natten ensam i rad i lägenheten. Undra vad vi ska äta för gott ??
Imorgon ska han underhålla sig själv medans jag är på praktik. Sen åker vi hem tillsammans, nycklarna ska lämnas och ingen mer natt i hålan. På torsdag är sista dagen, men då åker jag bara ner över dagen! Slutbedömningen hade vi idag, kunde inte gått bättre. Snart är det sommarlov!



Får meddelande om att folk anmäler sig till bröllopet, KUL! Ser fram emot det såå mycket. Orkar snart inte vänta längre. Ringen ska hämtas på måndag nästa vecka, längtae! hoppas den är lika fin som jag minns den..

Nehe, nu börjar jag bli otålig. När Alexander kommer hit kommer han få massssor av pussar. Hihi.

Pusskram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0