eftermiddagstankar

matlådor är fixade och packningen är klar.
nu väntar jag på min chaufför (Alex) som ska skjutsa ner mig till hålan. Vem vet, jag kanske kommer stortrivas!

förlåt att bloggen är så tråkig.
den speglar lite hur jag känner mig för tillfället.

Många tankar snurrar i huvudet. Lägenheten (vad ska jag ha där? Hur ska jag pynta där?), bröllopet (hur ska vi duka? vigsellåtar? brudbukett?) mitt nya jobb på IVA (klarar jag detta? hur var det nu igen jag gjorde det?) Praktiken (vart ligger ortopeden? vart ligger lägenheten? Hur är min handledare? vilka skoluppgifter ska göras när och hur?)

hahaha, jaaa inte konstigt att jag är trött och seg i mitt huvud.
Efter imorgon hoppas jag iaf kunna lägga upp bild på "vårt nya" hus. Ja, vi har bytt lägenhet. Kontraktet kommer idag eller imorgon. Kan i alla fall säga att det känns T O P P E N!

om en halvtimme kommer alex. Jag ska pussa sönder honom.
Det låter som att jag ska vara borta fem veckor i sträck, haha, vilket jag inte ska. Kommer hem torsdag eller fredag kväll och åker på söndag. men ändå, bara vetskapen om att jag inte vet vad jag ska göra på fm eller em efter eller innan praktiken gör mig galen. Jag kan i varje fall dra slutsatser av detta inlägg:
- Jag hade aldrig klarat av ett distansförhållande.
- Jag älskar min fästman såååå mycket, jag vet att jag fattat ett rätt beslut att gifta mig med honom!


rörigt blev det. precis som min hjärna och mitt liv.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0