Fästmannen, syster, praktik

Igår fick jag oväntat besök av Alexander! Han är helt klart bäst. Det gjorde min vecka i Värnamo lite bättre. :) imorgon ska jag åka hem över helgen, har ett morgon pass kvar imorgon innan hemfärd på em.

Praktiken går bra! Över förväntan. Har redan fått göra massa roliga saker, jag känner att jag vågar utmana mig själv och ta för mig. Min handledare är toppen, hon har koll på allt ;)

Idag fyller världens bästa lillasyster år. Första året på länge som jag inte kunnat sjunga och gratta henne på morgonen... :/ men imorgon skall hon firas! <3

I Värnamo regnar det idag. Sitter framför datorn och försöker plugga. Har inte så mycket annat för mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0