On the train

Försöker tänka på allt annat roligt, snygga industrilampor exempelvi;) skulle kunna köpa hur många som helst.. Men klumpen i magen finns ändå kvar. What to Do?! Next: Värnamo.

Egentligen har jag det så himla bra!
Allt löser sig för mig och Alex. Vi har änglavakt!! Vi har så mycket att vara tacksamma för och se fram emot.

Nu försvann teckningen på tåget, får spela sönder den nuvarande låten på spotify, glömde göra offline listor.. :/ haha! Nu är det cirka 30 minuter kvar, när detta publiceras lär jag vara framme.

Praktiken är iaf rolig, tack och lov! Handledaren är toppen och ortopeden är en spännande avdelning! Längtar till jag är färdig med utbildningen och äntligen kan börja jobba!!

Förlåt att det inte blir så mycket bröllop här just nu.. Det blir inte så mycket fix med det från mitt håll för tillfället!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0