11 november

Gräsänka!

Jag gillar inte att vara ensam när Alexander åker på jobbresor. Vet att jag borde vänja mig men jag tycker det är så tråkigt när han inte är hemma, framförallt på nätterna, men han kommer hem imorgon och ska försöka sysselsätta mig idag ändå!

Först blir det grupparbete i den engelska kursen jag läser tillsammans med en canadensare och en australienska. Därefter hoppas jag hinna ned en tur till stan för att samla advents/jul - inspiration! Ikväll ska vi träffas ett gäng från kyrkan och dela livet, alltid lika välbehövligt och mysigt!

Dagens låt är iaf utan tvekan Ellie gouldings "anything could happen"!

Hoppas ni får en mysig höstdag! Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0