14 september

För tillfället gör jag praktik i Eksjö i sju veckor med start denna veckan som gått. Hemma över helgen. Saknat mitt hem och min man så mycket. Ska njuta nu så mycket jag bara kan!

När som helst kommer Ottilia och Jonas från Varberg och bor hos oss i helgen. Imorgon är det bröllop för Lisette och Oscar. Det blir nice! :)

Idag klippte jag av mitt hår, 12-15 cm tror jag rök.. Haha det behövdes, men känns lite konstigt. Får väl se vad jag ska hitta på med det imorgon! :)

Har ännu inte bestämt mig för vad det ska bli av med bloggen.. Vi får se.

Kram på er!
/fru Danell


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var skitsnygg i håret Hanna! Fortsätt blogga säger ja ;) höhö

2012-09-18 | 09:47:25
Postat av: Lisette

/Lisette

2012-09-18 | 09:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0