Sista fenruari

Livet som sjuksköterska är faktiskt väldigt roligt! Jag gillar mitt jobb, framförallt mina kollegor, de är hjälpsamma och stöttande, skönt!

Idag är det fjärde dagen i rad, en kvällstur står på schemat idag! Trots att man är extrapersonal så får man jobba mycket. Det är både kul och bra! Första lönen som Ssk kom igår, skön känsla!

Annars är livet bra! Känns som saker Börjae lägga sig och en vardag med allt vad det innebär infinner sig. Jag och Alex har bott o våran fina hyresrätt på torpa i 6 månader nu, och att vara gift blir bara bättre och bättre! Alex är fantastisk, på alla sätt! Life is Good!

Ser fram emot en härlig vår! Vårkänslor idag fkt, solen skiner utanför!

Önskar alla en fantastisk dag!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0